Ukrainian English Russian

20 вересня у рамках курсу для підготовки працівників торгівлі (мерчандайзерів) групи підприємств компанії «Глобино» було проведено інтерактивну он-лайн лекцію

Конкурентоспроможність продукції є головною умовою конкурентоспроможності підприємства на ринку і важливою основою прибутковості її діяльності. 20 вересня у рамках курсу для підготовки працівників торгівлі (мерчандайзерів) групи підприємств компанії «Глобино» було проведено інтерактивну он-лайн лекцію на тему «Порядок оцінювання конкурентоспроможності товару». Лектор - к.е.н., доцент кафедри статистики, АГД та маркетингу Шумкова Олена Володимирівна. Під час лекції було розглянуто алгоритм оцінки конкурентоспроможності товару на прикладі продукції компанії «Глобино».




Популярные краски для мастики и как их наносить
Посмотреть классные триллеры лучшие всех времен и народов

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550