Ukrainian English Russian
075. МАРКЕТИНГ

Класичне визначення маркетингу звучить так: "виявлення, прогнозування, задоволення споживчого попиту і управління ним". Іншими словами, саме від роботи маркетингової служби багато в чому залежить, наскільки ті чи інші послуги і товари будуть затребувані на ринку.
Мета фахівця з маркетингу - вивчити потреби потенційного споживача, виявити, наскільки продукт, пропонований компанією, буде цим потребам відповідати, де і як він буде найкраще продаватися. На думку викладачів провідних вузів і фахівців з підбору персоналу, маркетолог - одна з найперспективніших і затребуваних професій на ринку праці. Будь-яка організація, навіть якщо в ній немає маркетингового відділу, все одно веде маркетингову діяльність - розробляє товари або послуги, встановлює на них ціни, створює систему поширення і просування, займається рекламою. Професійні маркетологи потрібні для того, щоб скоординувати цю роботу, зробити її більш ефективною.
За кордоном всюдисущість маркетологів уже давно стала нормою: без них, по суті, не обходиться жодне починання. Поряд з бізнесменами і промисловцями, послугами маркетологів активно користуються різні благодійні фонди та релігійні організації. Україна у всьому прагне наслідувати західну традицію: сьогодні у нас як ніколи затребувані професіонали, здатні до серйозної аналітичної, дослідницької роботи, які мають фундаментальні знання з економіки та менеджменту, товариські і креативні люди. Більшість студентів спеціальності "Маркетинг" вже на старших курсах знаходять цікаву і добре оплачувану роботу. Важливо відзначити, що багато молоді орієнтується на підприємницьку діяльність, на можливість створення і розвитку власного бізнесу. Перспективи тут, за сприятливої економічної ситуації в країні, практично безмежні. Хороша професійна підготовка, безсумнівно, допоможе майбутнім підприємцям розпочати успішний, конкурентоздатний бізнес.
Підготовка висококваліфікованих та креативних спеціалістів, що можуть розробляти та впроваджувати ефективні маркетингові рішення та сприяти створенню позитивному іміджу, підвищенню конкурентоспроможності підприємств різного розміру та різних організаційних форм, у відповідності з потребами національної економіки.
Професії: економіст-маркетолог, спеціаліст з маркетингу, начальник відділу збуту, начальник відділу маркетингу, заступник директора з маркетингу, комерційний директор, менеджер з реклами, начальник відділу постачання, начальник відділу реклами.
Здібності та вміння: навички з розробки маркетингових програм для підприємства. Планування та проведення маркетингових досліджень, розробка різних видів реклами, управління конкурентоздатністю готової продукції, проведення ціленаправленої цінової та товарної політики, організація стратегічного планування на підприємстві.


Популярные краски для мастики и как их наносить
Посмотреть классные триллеры лучшие всех времен и народов

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550