Ukrainian English Russian
Напрямок підготовки 6.030507  «Маркетинг»
Спеціальність 8.030507  «Маркетинг» ( окр. Магістр)
МАРКЕТОЛОГ –спеціаліст фірми, який вивчає і аналізує попит на випущений товар,  ринки збуту товару,   розробляє рекомендації для фірми про доцільність випуску і можливість продажу товару.
Маркетолог – це фахівець, який поєднує знання спеціаліста, дослідника ринків та комерсанта і покликаний формувати раціональні виробничі програми, оперативно реагувати на ситуації, які склалися на ринку товарів та послуг, перемагати в умовах конкурентної боротьби.
У маркетингу є все, що цікавить Вас у кар'єрі – постійний виклик, що будоражить свідомість проблеми, робота з людьми і практично безмежні можливості для росту. Це дуже широка сфера діяльності з самими різноманітними видами занять.
Магістри-маркетологи повинні володіти теоретичними і практичними знаннями для самостійного і відповідального виконання широкопрофільних спеціалізованих завдань під час керівництва і роботи на підприємствах.
Маркетологи можуть працювати на підприємствах промисловості, оптової та роздрібної торгівлі, маркетингових службах підприємств, які здійснюють підприємницьку діяльність на внутрішньому та зовнішньому ринку товарів та послуг, займаючи посади керівників служб і відділів маркетингу, реклами, вивчення ринку товарів та послуг, збуту товарів, експертів служб державного контролю якості та захисту прав споживачів, консультаційних та спеціалізованих маркетингових підприємств, наукових співробітників і викладачів вищих закладів освіти.
 
Популярные краски для мастики и как их наносить
Посмотреть классные триллеры лучшие всех времен и народов

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550