Ukrainian English Russian

Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.

Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи Національного Банку України, Інституту модернізації змісту освіти, агентства США з міжнародного розвитку USAID, а також Незалежної асоціації банків України щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.
У рамках Тижня грошей завідувач кафедри фінансів Михайло Геєнко та завідувач кафедри економіки Світлана Терещенко провели цікаві заняття зі школярами 9-10 класів міста Тростянець на базі Палацу для дітей та юнацтва, а також зустрічі зі студентами 2-3 курсів економічних спеціальностей Охтирського, Роменського та Сумського коледжів СНАУ.
Під час занять слухачі дізналися про правильне планування бюджету та фінансову безпеку, навчалися створювати пасивний дохід, розумно заощаджувати та вести бізнес.

 



Студенти відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття.

Студенти факультету економіки і менеджменту разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Людмилою Баценко відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття. Завідувач інформаційно-бібліографічного відділу провела майстер-клас з пошуку періодичних видань за допомогою електронного каталогу, продемонструвала шлях до повнотекстових видань, розповіла про те, яку інформацію можна знайти на сайті бібліотеки.
Сподіваємось, що студенти тримали корисну інформацію і зможуть надалі самостійно знаходити необхідні джерела для навчального процесу.





Факультет економіки і менеджменту щиро вітає з ювілеєм!




Вітаємо доцента кафедри економіки Сухоставця Андрія Івановича з нагоди 50-річчя!

Колектив факультету бажає наснаги і натхнення, завжди зберігати молодість духу і щораз підкорювати нові вершини.

Хай вдача завжди посміхається, робота дарує насолоду, а в родині панує гармонія





Одним із пріоритетних завдань в СНАУ є забезпечення студентів комфортними умовами проживання у гуртожитку.

Керівництво університету приділяє велику увагу оновленню матеріально-технічної бази, впорядкуванню та озелененню територіЇ довкола корпусів та студентського містечка. За сприяння адміністрації університету в гуртожитку № 4 відбулося урочисте відкриття щойно відремонтованих секцій. На секціях замінені вікна та двері, встановлені нові електричні плити, капітально відремонтовані санвузли, встановлена нова сантехніка. Кожна кімната забезпечена новими ліжками з ортопедичними матрацами, шафами, письмовими та обідніми столами, іншими меблями. Задоволені результатами роботи і студенти, адже завдяки адміністрації університету умови проживання в гуртожитку стали більш сучасними та комфортними.






Студенти першого курсу провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ.

Студенти 1 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Л.М. провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ. Студенти мали унікальну можливість побачити як організовують процес діловодства в університеті. На початку зустрічі начальник загального відділу СНАУ Глуходід Катерина Іванівна надала загальну інформацію про роботу, завдання та функції фахівців, що займаються діловодством у СНАУ. Під час екскурсії студенти ознайомилися з журналами реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, з прикладами реєстрації наказів, листів, з журналами реєстрації наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності. На власних прикладах Катерина Іванівна розповіла, що в сучасному світі необхідно та потрібно відповідально відноситися до організації діловодства в організації. Студенти мали змогу поставити запитання щодо особливостей організаційної побудови загального відділу, внутрішніх і зовнішніх кореспондентів, і, навіть, їх власних особових справ, на які отримали вичерпні та цікаві відповіді.
Група МН 1701 та доцент кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Людмила Миколаївна висловлюють подяку Катерині Іванівні Глуходід за проведену екскурсію.






24 лютого відбулася урочиста подія – випуск магістрів факультету економіки і менеджменту!

У цей день дипломи магістрів отримали випускники спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування», «Логістика», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Маркетинг», «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»,«Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Адміністративний менеджмент».








З 19 по 21 лютого 2018 р. делегація СНАУ перебувала у м. Самарканд, Узбекистан.

З 19 по 21 лютого 2018 р. делегація СНАУ в особі декана факультету економіки і менеджменту Строченко Наталії Іванівни та заступника декана по науковій роботі Паська Олега Віталійовича перебувала у м. Самарканд, Узбекистан. Основною метою поїздки була участь у першому офіційному засіданні проекту ERASMUS+ «Від теоретично-орієнтованого до практичного навчання у аграрній сфері» / TOPAS. Проект співфінансується у рамках програми фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства Erasmus+: КА2 CBHE, номер реєстрації 585603-EPP-1-2017-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP. 
СНАУ є одним із 10 університетів-учасників, в якому беруть участь 4 університети з країн ЄС (Німеччина, Великобританія, Польща, Румунія) та 6 університетів із країн СНД: по 2 з України, Вірменії та Узбекистану. Україну у проекті представляють Сумський національний аграрний університет і Національний університет біоресурсів і природокористування.






На факультеті економіки і менеджменту відбулася звітно-виборча конференція студентської профспілки.

Першу частину конференції розпочала голова профбюро факультету Дар’я Назаренко та прозвітувала про роботу профспілки за 2017 р. Одноголосною кількістю голосів роботу профбюро факультету було визнано задовільною. Також було обрано нового голову профбюро студентів факультету Владу Ликову, студентку 3 курсу спеціальності «Облік і оподаткування».






На кафедрі економіки відбувся захист звітів про проходження виробничої практики окремими студентами спеціальностей «Економіка підприємства» та «Менеджмент».

Протягом січня майбутні бакалаври набували цінний досвід на підприємствах Білопільського, Сумського, Охтирського, Конотопського, Шосткинського, Лебединського та Липоводолинського районів, що дозволило на практиці випробувати отриманні знання та ознайомитись з майбутньою професією. Кілька студентів вивчали діяльність структурних підрозділів крупних агарних холдингів: Українські аграрні інвестиції та Укрландфармінг. Для студентів третього курсу це була перша виробнича практика і більшість з них гідно виконали поставлене завдання.





Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з ювілеєм



Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з ювілеєм 

професіонала з високої літери, науковця, викладача, колегу і просто чарівну жінку - доцента Пасько Надію Борисівну!

Бажаємо Вам, шановна, Надія Борисівна, 
щастя, наснаги, здоров’я, любові, сімейного благополуччя, добрих друзів і нових обріїв в педагогіці, науці та житті!


З повагою і любов’ю,

Кафедра кібернетики та інформатики


 

На кафедрі бухгалтерського обліку 23 січня 2018 р. відбувся семінар на тему «Зміни у Положенні про ведення касових операцій у національній валюті в Україні».

Постановою Правління Національного банку від 29.12.2017 р. № 148 затверджено Положення «Про ведення касових операцій у національній валюті в Україні».
По-перше, при застосуванні РРО та РК і веденні КОРО оприбуткуванням готівки в касах є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень в касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів/фіскальних звітних чеків (або даних розрахункових квитанцій) (Розділ II п. 11).
По-друге, розміри обмежень щодо суми готівкових розрахунків зазначені у Положенні № 148: між підприємствами та фізособами-підприємцями – у розмірі до 10 000 гривень включно; (за одним або кількома платіжними документами); з фізичними особами – у розмірі до 50 000 гривень включно. (Розділ II п.6).
По-третє, п. 19 Положення № 148 встановлює граничні строки, протягом яких підзвітна особа має використати отримані під звіт кошти для здійснення цивільно-правових дій. 
По-четверте: змінилося визначення ліміту каси.
По-п’яте: подовжено строк зберігання готівки, отриманої на виплату зарплати.
Також обґрунтовано роз’яснення ДФСУ щодо заповнення Прибуткового касового ордера (КО 1) та Видаткового касового ордера (КО 2), а також правила ведення касової книги в електронному вигляді. Мета заходу досягнута. Учасники семінару приймали активну участь в обговоренні новацій бухгалтерського обліку.



16 січня 2018 р. викладач Сумського національного аграрного університету відвідала КЗ СОР гімназію-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.

16 січня 2018 р. доцент кафедри економіки Сумського національного аграрного університету Махнуша С. М. відвідала КЗ СОР гімназію-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей та виступила із презентацією спеціальностей кафедри економіки. Світлана Михайлівна привітала зі святами учнів гімназії, а також розповіла про переваги навчання у СНАУ, про можливість навчання в університетах за кордоном та проходження виробничого стажування і запрошувала до навчання у СНАУ на кафедру економіки факультету економіки і менеджменту.





Більше статей...

  1. 19 грудня 2017 р. в Академії праці, соціальних відносин і туризму в м. Київ відбувся 2 етап конкурсу "SDG in Ukraine: Look of New Generation"
  2. До дня Святого Миколая студенти та викладачі факультету економіки та менеджменту відвідали та привітали дітей у КЛЗСОР "Сумський обласний спеціалізований будинок дитини"
  3. 13 грудня 2017 року відбулась відкрита лекція – майстер клас к.е.н., доцента кафедри менеджменту в галузях АПК факультету економіки і менеджменту Сумського НАУ Галинської Ангеліни Вікторівни.
  4. В рамках профорієнтації 5 грудня до Сумського обласного ліцею-інтернату спортивного профілю «Барса» завітав студент СНАУ
  5. Програма заходів, присвячених Новому року у Сумському НАУ
  6. Media school in SNAU
  7. Українські вечорниці
  8. Новорічний благодійний ярмарок 14 грудня
  9. Благодійна акція
  10. Декан факультету економіки і менеджменту Наталія Строченко привітала новообраного студентського декана Максима Герасименка з обранням на посаду та побажала успіхів у подальшій роботі.

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550