Ukrainian English Russian

День відкритих дверей у Тростянці


24 лютого 2015 у Тростянецькому Палаці дітей та юнацтва відбувся День відкритих дверей для випускників загальноосвітніх шкіл Тростянецького району. З випускниками зустрілися декан факультету економіки та менеджменту Строченко Н.І.,заступник ректора координатор з профорієнтаційної роботи Мельник Н.М., та викладачі факультету Геєнко М.М. і Нєсвєтова С.В. Школярі з великим інтересом ознайомилися з правилами вступу до СНАУ, про особливості навчання і проходження закордонних практик розповіли тростянчани студенти 3 курсу групи МН 1201-1 Клюковська Кароліна та Крюков Денис. Результатом заходу стало підписання угоди між Районним відділом освіти Тростянецької РДА і Сумським національним аграрним університетом про співпрацю та створення «Школи юного підприємця», що починає працювати на базі Тростянецького Палацу дітей та юнацтва з 4 березня 2015 року.



https://vk.com/official.snau?w=wall-55532862_7600%2Fall


Відбувся захист звітів з виробничої практики студентів 3 курсу напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит»


Відбувся захист звітів з виробничої практики студентів 3 курсу напряму підготовки 6.030509 «Облік і аудит» Бакшеєвої Єлізаветаи Володимирівни, Вечірки Катерини Олександрівни, Глушко Ангеліни Олександрівни, Шапаренко Оксани Володимирівни, які понад півроку проходили виробничу практику у одному з найбільших аграрних холдингів України – Kernel Holding SA, у кластері СТОВ “Дружба Нова» смт. Варва Чернігівської області (детальнішу інформацію про компанію див. www.kernel.ua). 
Впродовж усього терміну перебування на практиці з ними працювали досвідчені наставники, а самі студенти виконували поставлені завдання. Під час захисту практиканти отримали позитивні оцінки та довели, що спроможні працювати на провідних підприємствах.

Найкращий випуск магістрів з Менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 2014-2015 н. року.


Представники студентського самоврядування, активісти факультету, неодноразові призери Всеукраїнського конкурсу наукових робіт, олімпіад, іменні стипендіати, керівники малих підприємств, лауреати та призери конкурсу «Найкращий студент року». Це далеко не весь список досягнень магістрів, які випустив факультет економіки і менеджменту. Дипломи з відзнаками, подяки ректора Сумського НАУ та сертифікати були вручені наступним випускникам: Глуходід Ганні, Саливін Світлані, Товкус  Альоні, Шевченко Олені.  Випуск групи МЗД 1301-1м відкриває другий десяток випусків студентства за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Завідувач кафедри менеджменту ЗЕД та євроінтеграції Михайлова Любов Іванівна відмітила високий рівень якісної підготовки молодих фахівців, середній бал захисту магістерських дипломних робіт (4,5 бала). Всі студенти групи МЗД 1301-1м працевлаштовані за спеціальністю і це безперечно свідчить про  рівень підготовки магістрів в Сумському НАУ. 


https://vk.com/official.snau?w=wall-55532862_7451%2Fall



До відома викладачів та аспірантів факультету економіки і менеджменту.


19-20 лютого 2015 року
– відбудеться шостий модуль навчального проекту ФАО для агробізнесу «Агрохімія» , що впроваджується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Продовольчою та сільськогосподарською організацією ООН (FAO) спільно за підтримки фонду «Центральна Європейська Ініціатива» з Сумським національним аграрним університетом.  До участі в шостому модулі запрошуються представники господарств з земельною площею до 5 тис. га. Цей модуль відбудеться на базі Сумського національного аграрного університету і завершиться врученням сертифікатів. Участь в програмі безкоштовна

 Попередня програма


 

Нарада щодо співпраці вищих навчальних закладів і компанії "Майкрософт Україна"


11 лютого 2015 року
в готелі «Харків Палац» відбулася нарада керівників вищих навчальних закладів Харківської та Сумської областей з обговорення можливостей співпраці ВНЗ і компанії «Microsoft Україна» в умовах реформування вищої освіти. 
У заході взяли участь представники нашого університету Юрій Кобрін та Карен Агаджанов-Гонсалес.

На нараді було висвітлено такі питання:

1. Рамкова угода між МОН України і компанією Microsoft на 2015-2017 рр. та можливості для вищих навчальних закладів.

2. Досвід роботи вищих навчальних закладів у попередніх спільних проектах з «Microsoft Україна» Визначення першочергових завдань та відповідальних для роботи в 2015 р.

У рамках засідання наради виступила керівник відділу по роботі з закладами освіти і науки компанії «Microsoft Україна» Ольга Свириденко з презентацією «Рішення Microsoft для закладів освіти». про підписання рамкової угоди між Міністерством освіти і науки України і компанією «Microsoft Україна» на 2015-2017 рр., в результаті якої з 1 січня почала діяти нова програма ліцензування «Enrollment for Education Solutions» для вищих навчальних закладів України. Ця спрощена програма ліцензування дає змогу вищим навчальним закладам забезпечити ліцензіями усіх студентів, викладачів, співробітників і їх парк комп’ютерів та мобільних пристроїв у межах єдиної угоди на умовах передплати. Також, вона розповіла присутнім про сервіс компанії — «Microsoft Office 365» та можливості його використання, зокрема для організації навчального процесу та управління вищим навчальним закладом. Перевагою даного сервісу є те, що файли користувачів можуть зберігатися в центрі обробки даних, це забезпечує доступ до них через веб-браузер з різних пристроїв. Проаналізувавши сучасний стан розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема методологію викладання, якості та можливості існуючої матеріально-технічної бази, Ольга Свириденко зазначає, що «Microsoft Office 365» може стати гарною альтернативою існуючий системі. Новітні хмарні технології «Microsoft Azure» та «Microsoft Office 365» надають можливість будувати інфраструктуру вищого навчального закладу, розвивати дистанційну освіту та навчальні сервіси, налагоджувати процес взаємодії викладачів та студентів, розміщувати загальні календарі, зберігати документи, проводити веб-конференції тощо. Було презентовано аналітичну систему обробки статистичних даних вступної компанії, побудовану на технологіях компанії «Microsoft». Після завершення наради, відбулася інтерактивна презентація та тренінг для керівників ІТ-підрозділів вищих навчальних закладів. Співробітники компанії «Microsoft Україна» презентували досвід впровадження хмарних сервісів у провідних вищих навчальних закладах України.

https://vk.com/official.snau?w=wall-55532862_7425%2Fall


 

 

19 грудня завідувачи кафедр разом з деканатом факультету економіки і менеджменту відвідали Будинок малютки


Гарно, що є таке свято Святого Миколая Чудотворця, який вчить нас бути милостивими і не байдужими до чужої біди. Керівництво Будинку малюка запросило нас на святковий захід, учасниками якого стали маленькі діти. Деканат факультету на чолі з деканом Строченко Н.І. купили речі, необхідні дітям, узгодивши попередньо з вихователями. Свято було неймовірно казковим,  маленькі діти дарили нам тепло та позитивні емоції. Хочеться сподіватися, що не тільки в цей день люди згадуватимуть про доброчинність, а й протягом всього 2015 року.
  Вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим!

    
https://vk.com/official.snau?w=wall-55532862_7012%2Fall




Сучасні інформаційні системи бізнес-аналітики - тренди, інструменти, досвід впровадження

4-5 грудня провідні фахівці факультету економіки і менеджменту взяли участь у роботі семінару-тренінгу «Сучасні технології бізнес-аналітики», організатором якого виступили Українська академія банківської справи і компанія SAS, яка займає перші сходинки у рейтингу ІТ-компаній визначеного сегмента. Семінар пройшов в наступному форматі: зустрічі з експертами і спеціалістами ІТ-компаній, що пропонують інструменти бізнес-аналітики; демонстрацію рішень щодо впровадження систем бізнес-аналітики у діяльність фінансових установ; практикум з розв'язання конкретних аналітичних задач. На семінарі виступили директор SAS Україна Руслан Костецький, керівник Академічної програми SAS в Україні Олександр Терент'єв, Guide and Miner інструктор Володимир Домрачєв. Бізнес - аналітика - це можливість вирішення широкого кола різноманітних економічних задач з використанням сучасного інструментарію, а саме нейронних мереж, дерев рішень, математичної статистики, генетичних алгоритмів, методології наукастингу. Учасники семінару змогли в ході тренінгу ознайомитися з типовими алгоритмами щодо прогнозування економічних показників, побудови скорингових карт, тощо.

  
https://vk.com/official.snau?w=wall-55532862_6968%2Fall


 

Науковці СНАУ презентували навчальний посібник «Аграрна економіка»

12_1Днями у Сумському Прес-клубі відбулася презентація навчального посібника «Аграрна економіка», розробленого колективом провідних німецьких вчених. Ініціатором видання підручника в Україні став німецький професор Герберт Штрьобель, засновник міжнародного магістерського курсу з аграрного менеджменту університету прикладних наук Вайенштефан (Німеччина). Колектив перекладачів та наукових редакторів Сумського НАУ підготував адаптовану україномовну версію. Посібник складається з двох томів: «Фермер: базовий рівень» та «Фермер: професійний рівень». Перший том, орієнтований на початківців, містить виклад теоретичних основ природознавства (хімії, фізики, біології), сільськогосподарської техніки та техніки безпеки (машинобудування, тракторобудування, використання енергії в сільському господарстві), агровиробництва.  Також розглядаються базові питання рослинництва, тваринництва, екологічного землеробства, економіки та менеджменту, бухгалтерського обліку, обробки інформації. На побажання читачів посібник доповнено розділом «Фахові розрахунки».


 

Прийняття обґрунтованого рішення - обов’язкова умова ефективної роботи майбутнього фахівця.

25 листопада на кафедрі кібернетики та інформатики розпочато захист курсових робіт «Прийняття рішень на основі оптимізаційних методів і моделей» студентами 4 курсу всіх спеціальностей факультету харчових технологій. Курсова робота з визначеної теми введена до навчальних планів підготовки фахівців ще двох факультетів - інженерно-технологічного та біолого-технологічного. Постановка задачі, вибір методів розв’язку, виконання розрахунків в середовищі табличного процесору з використанням інструментарію Аналізу даних, дозволяють майбутнім фахівцям спробувати роль справжнього менеджера, керуючого рестораном, їдальнею, с.-г. підприємством. Захист відбувається в творчій атмосфері, до складу комісії входять викладачі кафедри кібернетики та інформатики і ведучі фахівці факультетів.


 


 

6 листопада відбулася науково-практична конференція присвячена Міжнародному дню студента

Вперше в історії факультету економіки і менеджменту, учасниками науково-практичної конференції стали не лише студенти-переможці кафедральних конференцій, але й школярі м. Суми та Сумської області.
Цього року організація конференції приємно вразила кожного учасника. В холі головного корпусу школярів, студентів та викладачів – привітно зустрічали та проводжали до зали вченої ради представники студентського активу. Пів години реєстрації минули непомітно, адже за цей час учасники встигли ознайомитися з фотовиставкою студента факультету економіки і менеджменту Чижика Олександра. та поласувати смаколиками під час кава-брейку.

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550