Ukrainian English Russian

11-12 квітня 2018 року в Тернопільському національному економічному університеті (м. Тернопіль) відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг».

Захід проходив у формі підсумкової науково-практичної конференції за участі переможців І етапу конкурсу, їхніх наукових керівників, науково-педагогічного персоналу та студентства. 12 квітня відбулося урочисте підбиття підсумків конкурсу, за результатами якого студенти 4 курсу та 1 курсу магістратури спеціальності «Маркетинг» Сумського НАУ вибороли ІІІ місце. Щиро вітаємо студентів та їх наукового керівника Блюмську-Данько Ксенію Валеріївну із заслуженою перемогою та бажаємо їм подальших наукових звершень.





11 квітня 2018 р. на базі Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка відбувся Круглий стіл на тему «Економічні детермінанти розвитку сільськогосподарських підприємств України».

В рамках даного заходу проходив конкурс бізнес-планів підприємницької діяльності серед студентів ВНЗ I-IV рівнів акредитації. Сумський НАУ на даному конкурсі представляли студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг» Корнієнко Ярослава, Байда Світлана та Карпенко Ганна з бізнес-планом «Розвиток багатофункціонального сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Полісяночка» під керівництвом д.е.н., професора кафедри статистики, АГД та маркетингу Данька Юрія Івановича. За результатами обговорення наукових проектів студенти СНАУ стали найкращими та отримали Гран-Прі конкурсу. Тож щиро вітаємо студентів та їх наукового керівника з блискучим результатом та бажаємо подальших наукових здобутків!






З 5 по 6 квітня 2018 року в Подільському державному аграрно-технічному університеті (м. Кам’янець-Подільський) відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка сільського господарства та АПК».

Захід проходив у формі підсумкової науково-практичної конференції за участі переможців І етапу конкурсу, їхніх наукових керівників, науково-педагогічного персоналу та студентства. 6 квітня відбулося урочисте підбиття підсумків конкурсу зарезультатами якого студентка 4 курсу спеціальності «Маркетинг» Сумського НАУ Шаповал Віталіна Віталіївна виборола ІІ місце. Вона презентувала конкурсній комісії роботу на тему «Стан та ефективність виробництва овочів в Україні». Щиро вітаємо Віталіну та її наукового керівника завідувача кафедри статистики, АГД та маркетингу Лишенко Маргариту Олександрівну із заслуженою перемогою і бажаємо їм подальших наукових звершень.





Відбувся Круглий стіл «Впровадження кращих практик ЄС для створення сталого фінансового сектору України»

27 березня 2018 року в рамках проекту міжнародної технічної допомоги Європейського союзу «The EU Financial Sector as a Driver for Sustainable Development: European Integration, Policy Reform and Networked Economy Perspectives» програми ЄС «ЕРАЗМУС+», «Модуль Жан Моне» (номер проекту 575275-Epp-1-2016-UA-EPPJMO-MODULE, реєстрація в Мінекономрозвитку 22.05.2017, № 3613) відбувся Круглий стіл «Впровадження кращих практик ЄС для створення сталого фінансового сектору України», присвячений обговоренню сучасного стану та перспектив фінансових секторів ЄС та України. Круглий стіл став дружньою зустріччю для нетворкінгу, обміну ідеями, неформального спілкування молодих учених та досвідчених науковців, представників академічного середовища та студентства:
Учасниками проекту стали магістрантка СНАУ Шаповалова В. та доцент кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Л. 
В рамках даного проекту Баценко Людмила Миколаївна та Шаповалова Вікторія Анатоліївна виконали наукове дослідження на тему «Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності банківського бізнесу».
У дискусії прийняли участь 67 учасників з 13 областей України та 13 провідних вузів України. Було створено неформальну мережу молодих та досвідчених дослідників, що вирішили запланувати розробку спільних проектів за напрямом Еразмус+ та активно співпрацювати щодо інформування учасників мережі про освітні та наукові заходи, що проводяться в організаціях учасників.
Круглий стіл «Впровадження кращих практик ЄС для створення сталого фінансового сектору України» став логічним завершенням Всеукраїнського конкурсу праць молодих учених «Роль фінансового сектору у досягненні сталого розвитку: Європейський досвід та можливості його впровадження у національну практику».






За ініціативи студентського самоврядування на факультеті економіки і менеджменту відбулася інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» на економічну тематику.

У грі брали участь 3 команди: команда викладачів та 2 команди студентів 1-5 курсів. Команду 1 очолила студентка 4 курсу Любов Дахно, капітан команди 2 – студентський декан факультету Максим Герасименко, команду викладачів очолював завідувач кафедри фінансів Михайло Геєнко. Учасникам гри були запропоновані складні завдання, під час вирішення яких команди продемонстрували неабияку кмітливість та ерудованість, а також глибокі знання різноманітних аспектів соціально-економічного розвитку суспільства. Під час гри команди оцінювало журі в складі доцента кафедри економіки Наталії Маслак, доцента кафедри економічного контролю та аудиту Альвіни Орєхової та заступника студентського ректора СНАУ Сергія Протащука. За підсумками 5 раундів команди набрали однакову кількість балів і розділили між собою лаври переможців. Окрім гарного настрою, наприкінці гри кожна команда отримала солодкі подарунки. Окрема подяка за організацію та проведення заходу студентці 4 курсу Вікторії Сахошко та студентці 1 курсу магістратури Анні Гапонюк.




Науковий ступінь доктора економічних наук присуджено доценту кафедри економічного контролю та аудиту Назаренку Олександру Володимировичу!

У відповідності до наказу Міністерства освіти і науки Украіни № 262 від 20.03.2018 р. «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо присвоєння вчених звань і присудження наукових ступенів від 20 березня 2018 року» науковий ступінь доктора економічних наук присуджено доценту кафедри економічного контролю та аудиту Назаренку Олександру Володимировичу!

Шановний Олександре Володимировичу!

Від щирого серця вітаємо Вас і бажаємо нестримності у науковому пошуку, завзятості у справі навчання і виховання студентської молоді, далекоглядності у задумах, творчих перемог і вагомих здобутків!


 

СНАУ оголошує конкурс на гранти академічної мобільності Еразмус+ для студентів та викладачів



В рамках спільного проекту з Чешським університетом природничих наук (Czech University of Life Sciences) оголошується конкурс на грантове фінансування академічної мобільності студентів та викладачів Сумського НАУ*. Тривалість проекту з 2017 до 31.07.2019 р. Переможцям конкурсу виплачуватимуть щомісячну стипендію (800 євро) та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту. Дедлайн подачі документів 20 квітня, співбесіда – в середині-кінці травня з представниками чеської сторони. Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну, не будуть прийняті до розгляду. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною.
Володіння англійською мовою - обов’язкове. Витрати на отримання візи та медичної страховки також можуть бути покриті сумою гранту. Детальна інформація про Університет природничих наук у Празі: https://www.czu.cz/en/ Більше деталей щодо мобільності можна знайти за цим посиланням: https://www.ftz.czu.cz/en/r-9422-international-relations/r-10721-other-international-mobilites/r-13268-international-credit-mobility-cooperation-between-czech-republic-and-ukraine
 
Для СТУДЕНТІВ аграрного, інженерного та економічного напрямку (бакалавр/магістр): 3 вакантні місця по 5 місяців навчання на Факультеті "Тропічна аграрна наука" - кафедра економіки та розвитку. Основна умова, щоб студент зміг підібрати перелік предметів для вивчення, що будуть визнані його факультетом в СНАУ.
Вимоги до кандидата: високий рівень навчальних досягнень, рівень володіння англійською мовою (мова викладання) – В2. Строки навчання: середина вересня – середина лютого.
Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 20 квітня 2018 року (включно) подати документи до Науково-дослідної частини (ауд. 217г, Тетяні Гончаровій) англійською мовою в друкованому вигляді та в сканованому одним файлом у форматі PDF - на електронні пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та копію на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Перелік документів для студентів:
аплікаційну форму – прохання заповнювати тільки на комп’ютері;
● резюме/ СV (формат Europass);
фотокопію закордонного паспорту;
● мотиваційний лист з описом learningproposal (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
● сертифікат про підтвердження знання англійської мови не нижче рівня В1 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо). У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити печатку в деканаті.
Відразу після відбору студент повинен буде надати
● підписаний студентом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання (вимога набрати під час мобільноcті мінімум 30 кредитів ECTS за один семестр) в університеті-партнері – Learning Agreement for Studies (перелік курсів студентам необхідно узгодити з деканатом для подальшого часткового або повного перезарахування обраних дисциплін);
● для бакалаврів – виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків; для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому + виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету за період навчання в магістратурі (Transcript of Records), завірену в деканаті або у Відділі міжнародних зв’язків;
 
Для ВИКЛАДАЧІВ: відкрито 2 вакантні місця для короткострокового візиту до на Факультету "Тропічна аграрна наука" - кафедра економіки та розвитку. Мета візиту має бути обов’язково пов’язана не лише з викладанням, а і розвитком подальших спільних досліджень. Перевага надаватиметься викладачам, які здатні розвивати наукове співробітництво з чеськими колегами.
Строки гранта: 10 днів у період 1 жовтня – 20 грудня 2018 року.
Вимоги до кандидата: рівень володіння англійською мовою – В2.
Необхідні документи англійською мовою: заявка за формою, фотокопію першої сторінки закордонного паспорту, резюме/СV (формат Europass), мотиваційний лист із планом досліджень (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
Після відбору кандидати повинні надати:
● довідку з місця роботи;
● підписаний викладачем (Mobility Agreement) та проректором з міжнародного співробітництва план стажування в Університеті-партнері,
● сертифікат про підтвердження знання англійської не нижче рівня B2. У випадку відсутності сертифіката необхідно заповнити Language Assessment Sheet, який потрібно завірити у викладача іноземної мови та поставити печатку в деканаті;
● лист* підтримки з приймаючого університету (Letter of Support by the Host University). Лист підтримки – це попереднє запрошення, яке видається заявнику з боку приймаючого університету. Цей лист має бути написаний і підписаний уповноваженим представником приймаючої сторони (професор, завідувач кафедри, інші науково-педагогічні працівники), який готовий прийняти заявника у випадку, якщо заявник буде номінований на отримання гранту.
УВАГА! Для участі викладачів Сумського НАУ у програмі академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту з приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом. Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю викладача університету (відділ міжнародних зв’язків може надати консультаційну допомогу).

Application_form_Erasmus_KA1.doc
 

Студентка 1 курсу магістратури зайняла ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Логістика».

29 березня 2018 року на базі Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова було проведено ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Логістика». Студентка 1 курсу магістратури спеціальності 073 Менеджмент освітньої програми «Логістика» Марина Бондаренко зайняла ІІ місце. Науковий керівник - к.е.н., доцент кафедри логістики та виробничого менеджменту Єфанов В.А.




28 березня у МРЦ СНАУ відбувся фінал конкурсу «Міс СНАУ-2018», у якому взяли участь 8 красунь та розумниць.


Факультет економіки і менеджменту представляла студентка 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Дрибоног.
За підсумками конкурсу Таня Дрибоног була обраною І Віце-Міс СНАУ! Окрім цього, Тетяна перемогла у номінації «Міс Артистичність»!






22-23 березня на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт


22-23 березня на базі Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт в рамках секції «Актуальні питання співробітництва з Європейським Союзом», який було поєднано з міжнародною науково-практичною конференцією на тему «Сучасні міжнародні економічні відносини: драйвери успіху та виклики розвитку». 
До організаційного комітету надійшло близько 100 робіт із 47 вищих навчальних закладів України.
За результатами публічного конкурсу-захисту студентка факультету економіки і менеджменту Ганна Угнівенко посіла ІІІ місце, презентувавши роботу на тему «Перспективи розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств лісового господарства». 
Щиро вітаємо Ганну та її наукового керівника к.е.н., доцента Андрія Михайлова із перемогою та бажаємо підкорення усе нових наукових вершин.



23 березня на базі Національного університету «Львівська політехніка» відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».


Галузевою конкурсною комісією Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» із 55 надісланих на конкурс наукових робіт від 63 студентів відібрано 16 робіт, автори яких були запрошені до участі у підсумковій на
уково-практичній конференції.

За результатами конкурсу студентка факультету економіки і менеджменту Анна Усик виборола ІІІ місце. Вона презентувала конкурсній комісії роботу «Вдосконалення управління експортно-імпортною діяльністю підприємства в умовах євроінтеграції України (на прикладі ТОВ «Завод Кобзаренко» смт. Липова Долина Сумської області)».

Щиро вітаємо Анну та її наукового керівника д.е.н., професора Любов Михайлову із заслуженою перемогою і бажаємо їм подальших наукових звершень.



Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.

Сумський національний аграрний університет долучився до ініціативи Національного Банку України, Інституту модернізації змісту освіти, агентства США з міжнародного розвитку USAID, а також Незалежної асоціації банків України щодо проведення Всесвітнього тижня грошей в Україні Global Money Week 2018.
У рамках Тижня грошей завідувач кафедри фінансів Михайло Геєнко та завідувач кафедри економіки Світлана Терещенко провели цікаві заняття зі школярами 9-10 класів міста Тростянець на базі Палацу для дітей та юнацтва, а також зустрічі зі студентами 2-3 курсів економічних спеціальностей Охтирського, Роменського та Сумського коледжів СНАУ.
Під час занять слухачі дізналися про правильне планування бюджету та фінансову безпеку, навчалися створювати пасивний дохід, розумно заощаджувати та вести бізнес.

 



Студенти відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття.

Студенти факультету економіки і менеджменту разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Людмилою Баценко відвідали Наукову бібліотеку Сумського НАУ, де відбулася зустріч у формі практичного заняття. Завідувач інформаційно-бібліографічного відділу провела майстер-клас з пошуку періодичних видань за допомогою електронного каталогу, продемонструвала шлях до повнотекстових видань, розповіла про те, яку інформацію можна знайти на сайті бібліотеки.
Сподіваємось, що студенти тримали корисну інформацію і зможуть надалі самостійно знаходити необхідні джерела для навчального процесу.





Факультет економіки і менеджменту щиро вітає з ювілеєм!




Вітаємо доцента кафедри економіки Сухоставця Андрія Івановича з нагоди 50-річчя!

Колектив факультету бажає наснаги і натхнення, завжди зберігати молодість духу і щораз підкорювати нові вершини.

Хай вдача завжди посміхається, робота дарує насолоду, а в родині панує гармонія





Одним із пріоритетних завдань в СНАУ є забезпечення студентів комфортними умовами проживання у гуртожитку.

Керівництво університету приділяє велику увагу оновленню матеріально-технічної бази, впорядкуванню та озелененню територіЇ довкола корпусів та студентського містечка. За сприяння адміністрації університету в гуртожитку № 4 відбулося урочисте відкриття щойно відремонтованих секцій. На секціях замінені вікна та двері, встановлені нові електричні плити, капітально відремонтовані санвузли, встановлена нова сантехніка. Кожна кімната забезпечена новими ліжками з ортопедичними матрацами, шафами, письмовими та обідніми столами, іншими меблями. Задоволені результатами роботи і студенти, адже завдяки адміністрації університету умови проживання в гуртожитку стали більш сучасними та комфортними.






Студенти першого курсу провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ.

Студенти 1 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» разом з доцентом кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Л.М. провели практичне заняття з дисципліни «Діловодство в менеджменті» на базі СНАУ. Студенти мали унікальну можливість побачити як організовують процес діловодства в університеті. На початку зустрічі начальник загального відділу СНАУ Глуходід Катерина Іванівна надала загальну інформацію про роботу, завдання та функції фахівців, що займаються діловодством у СНАУ. Під час екскурсії студенти ознайомилися з журналами реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, з прикладами реєстрації наказів, листів, з журналами реєстрації наказів з основної та адміністративно-господарської діяльності. На власних прикладах Катерина Іванівна розповіла, що в сучасному світі необхідно та потрібно відповідально відноситися до організації діловодства в організації. Студенти мали змогу поставити запитання щодо особливостей організаційної побудови загального відділу, внутрішніх і зовнішніх кореспондентів, і, навіть, їх власних особових справ, на які отримали вичерпні та цікаві відповіді.
Група МН 1701 та доцент кафедри менеджменту в галузях АПК Баценко Людмила Миколаївна висловлюють подяку Катерині Іванівні Глуходід за проведену екскурсію.






Більше статей...

  1. Святковий концерт
  2. На засіданні Вченої ради СНАУ ректором Володимиром Ладикою відбулося вручення диплому кандидата економічних наук асистенту кафедри статистики, АГД та маркетингу Вікторії Шумковій. Атестат доцента отримала доцент кафедри фінансів Людмила Соколенко.
  3. 24 лютого відбулася урочиста подія – випуск магістрів факультету економіки і менеджменту!
  4. З 19 по 21 лютого 2018 р. делегація СНАУ перебувала у м. Самарканд, Узбекистан.
  5. Студенти факультету економіки і менеджменту мали змогу зустрітися з головою Сумської обласної державної адміністрації М. Клочком та обговорити деталі децентралізації влади на Сумщині. Були підняті питання щодо прогресивності реформи та плани на майбутне
  6. Факультет економіки і менеджменту, на якому навчається найбільша кількість іноземних студентів, розпочав захист магістерських робіт англомовних студентів.
  7. Кафедра економічного контролю та аудиту приєдналася до акції, присвяченої Міжнародному дню дарування книги. Науковій бібліотеці Сумського НАУ було передано наукові доробки викладачів кафедри видання 2017 р.
  8. На факультеті економіки і менеджменту відбулася звітно-виборча конференція студентської профспілки.
  9. На кафедрі економіки відбувся захист звітів про проходження виробничої практики окремими студентами спеціальностей «Економіка підприємства» та «Менеджмент».
  10. Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з ювілеєм

Термін навчання: підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра – 4 роки, підготовка фахівців за напрямом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра – 1,5 року.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fsmac9 #eef8239 #241013141550